סדר פעולות למחזור משכנתא

לקבלת ייעוץ מקצועי ממומחה מחזור משכנתאות

השאירו פרטים – מיד חוזרים

סדר פעולות למחזור משכנתא

רשימת נושאים בעמוד זה

מיחזור משכנתא הוא תהליך שבו אדם נוטל משכנתא חדשה כדי לשלם את המשכנתא הקיימת.

תהליך זה עשוי להתבצע כאשר הפרט מצא משכנתא משתלמת יותר, או כאשר הפרט רוצה לנצל ריביות נמוכות יותר.

ריבית המשכנתא מתייחסת לאחוז הכסף שנלווה שמוחזר למלווה כריבית. זה מבוטא לרוב כאחוז שנתי. ריבית נמוכה יותר, למשל, פירושה שפחות כסף מוחזר למלווה, מה שעשוי אומר שאדם זה יכול להרשות לעצמו בית יקר יותר.

מיחזור משכנתא הוא תהליך בו אדם נוטל משכנתא חדשה כדי לשלם משכנתא קיימת. תהליך זה עשוי להתרחש כאשר הפרט מצא משכנתא משתלמת יותר, או כאשר הפרט רוצה לנצל ריביות נמוכות יותר. מיחזור משכנתא יכול להועיל לבעלי בתים המחפשים למחזר את ביתם ולנצל את הריביות הנמוכות מבחינה היסטורית.

התהליך יכול להיעשות עם או בלי מימון מחדש. בעת מימון מחדש, חשוב לוודא שהמלווה החדש אינו גובה עמלות מראש עבור עלויות הסגירה.

מימון מחדש הוא תהליך של ניצול ההון העצמי בבית קיים לקבלת הלוואה חדשה. ניתן לעשות זאת עם או בלי מימון מחדש, אך בעת מימון מחדש יש לוודא שהמלווה החדש אינו גובה עמלות עבור עלויות הסגירה.

סדר פעולות למחזור משכנתא
סדר פעולות למחזור משכנתא

מחזור משכנתא הוא תהליך של מיחזור משכנתא עם משכנתא חדשה. זוהי דרך להפחית את התשלומים החודשיים ולקצר את התקופה.

סדר הפעולות לתהליך זה הוא כדלקמן:

1) עליך להגיש בקשה פתוחה למשכנתא חדשה עם המלווה הנוכחי שלך.

עולם המשכנתאות משתנה במהירות. מלווים חדשים צצים עם הצעות חדשות ותחרותיות. ולמרות שחלק מהמלווים מוכנים לעבוד עם לקוחות שיש להם ציון אשראי פחות מושלם, אחרים לא.

עולם המשכנתאות משתנה כל הזמן, כאשר מלווים חדשים צצים ומציעים הצעות תחרותיות חדשות. בעוד שחלק מהמלווים מוכנים לעבוד עם לקוחות שיש להם ציוני אשראי פחות ממושלמים, אחרים לא. זה יכול להיות מתסכל עבור אנשים המחפשים לקנות בית אך אינם יכולים לזכות בהלוואות באמצעים מסורתיים. עם זאת, מאמר זה יבדוק את אפשרויות המשכנתא הזמינות לאלה עם ציוני אשראי פחות ממושלמים

2) צריך להגיש בקשה פתוחה למשכנתא חדשה אצל מלווה אחר.

על הלווה להגיש בקשת משכנתא פתוחה למלווה אחר לפני חתימת חוזה עם המלווה. לאחר מכן, הלווה יכול להשוות את שיעורי הריבית, העמלות ותוכניות ההלוואה של כל מלווה ולקבל החלטה לגבי מי מהם מתאים ביותר לצרכיו.

כאשר אתם מחפשים משכנתא, תגלו שישנם מלווים רבים המציעים תעריפים ותוכניות תחרותיות. עם זאת, לפעמים זה עשוי להיות מועיל להשוות את שיעורי הריבית של כל מלווה לפני החתימה על הקו המקווקו. הלווה יכול להגיש בקשת משכנתא פתוחה למלווה אחר לפני חתימת חוזה עם המלווה המועדף עליו. כך הלווה יכול להשוות את שיעורי הריבית, העמלות ותוכניות ההלוואה של כל אחד

3) אתה צריך שיהיה לך מספיק הון עצמי בבית שלך כדי להיות זכאי למשכנתא החדשה.

אנשים רבים זקוקים להלוואה לרכישת בית חדש, אך חסר להם ההון העצמי הדרוש.

עבור אנשים רבים, רכישת בית חדש היא השקעה שמשתלמת רק אם הבית מעריך אותו. המשמעות היא שהם צריכים שיהיה להם מספיק הון עצמי בבית לאחר הרכישה כדי לכסות את כל תנודות המחיר העתידיות. אם חסר להם ההון העצמי הדרוש, ייתכן שהם יצטרכו לפנות למלווה משכנתאות לעזרה.

4) אתה צריך להיות מסוגל לעמוד בתשלומים החודשיים על המשכנתא החדשה.

אם אתה מסוגל לעמוד בתשלומים החודשיים על המשכנתא הישנה שלך, אז אתה אמור להיות מסוגל לעשות זאת עם המשכנתא החדשה שלך.

כלומר שמישהו לא יכול לעמוד בתשלומי המשכנתא שלו. שמישהו נמצא בצד הלא נכון של השוק.

5) המלווה הנוכחי יגבה ממך עמלות וקנסות אם תפר את החוזה הנוכחי שלך לפני שיפוג, אז וודא שאתה מבין את התנאים האלה לפני שתתחיל בתהליך זה.

כאשר אתה תחת חוזה, המלווה יגבה ממך עמלות וקנסות על כל הפרה שנעשתה לפני שתוקפו יפוג. ודא שאתה מודע לחלוטין לתנאי החוזה הנוכחי שלך לפני שאתה מחליט לעשות משהו.

אם אתם רוצים למחזר משכתנא יש מספר בנקים שאפשר לעשות זאת דרכם וכדאי שתבדקו עם כולם מי נותן את ההצעה הכי משתלמת, תוכלו לקבל מידע בעמוד מחזור משכנתא בנק לאומי

אבל אל תתפשרו על בדיקה מול בנק אחד או שניים , כדאי לפנות לכמה שיותר בנקים ואפשר גם לבדוק עם מחזור משכנתא בנק הפועלים

עדיין לא השארת פרטים?

זה הזמן למחזר את המשכנתא שלך עם המומחים של המרכז למחזור משכנאות!

מיחזור משכנתא - מתי כדאי?

לקבלת ייעוץ ממומחה השאירו פרטים יחד נמחזר משכנתא

השאירו פרטים ומיד חוזרים

Source:@Irfan Munawar / LottieFiles

מלאו את הטופס ונחזור אליך ממש מהר – יחד, נגיע לתמהיל מחזור משכנתא מנצח!