משכנתא ללא הון עצמי

לקבלת ייעוץ מקצועי ממומחה מחזור משכנתאות

השאירו פרטים – מיד חוזרים

משכנתא ללא הון עצמי

רשימת נושאים בעמוד זה

משכנתא היא הלוואה הניתנת לצורך רכישת נכס. אם אתם מתכננים לקנות דירה, אז תצטרכו להחזיק בהפקדה נכבדה שיכולה להתבצע מכספכם הפרטי, מכספי המשפחה או בירושה. עיין בתרשים הזרימה תחת "כמה הפקדה אני צריך?"

עם זאת, משכנתאות לתשלום תקופתיות אינן האפשרות היחידה בחוץ. האלטרנטיבה הגדולה ביותר – כזו שבה הבעלים אינו זקוק לעזרה כספית כלשהי ברכישת הנכס שלו – היא מה שמכונה משכנתא ללא הון עצמי או מיחזור משכנתא (ראה "מהו מיחזור משכנתא?" להלן). הלוואה מסוג זה לא מאפשרת רק רכישה עצמית ללא הלוואות מינוף מצדדים שלישיים. היא גם מאפשרת למשקי בית עם משתנה בהכנסה בפרקי זמן קבועים לרכוש דירה בכל רמת הכנסה ובכל מחיר

עבור אנשים מסוימים, החלום של בעלות על הבית עשוי להיראות כלכלית מחוץ להישג יד.

כאן נכנס לתמונה מיחזור משכנתא.

בשילוב עם שכר מת, מינוף הון וטכניקות אסטרטגיות יצירתיות, אדם מוכר את ביתו לאורך זמן כדי לצבור הון עצמי ולהרשות לעצמו את הרכישה שלו.

תהיתם פעם איך לקנות דירה בלי לסחור בבית הראשון שלכם?

מחזור-משכנתא-כדאי
מחזור-משכנתא-כדאי

ובכן, זה לא קל לפדות הון עצמי או למכור בית כאשר אתה רוצה לקנות נכס ולהתחיל מחדש. לפיכך, מיחזור משכנתא מציע דרך יצירתית לצאת מהמצוקה הזו. זה המקום שבו אתה לוקח 'משכנתא ממוסד מלווה אחר' שבאמצעותו נמחקים התשלומים הישנים וההלוואה החדשה מנוצלת לרכישת נכס חדש.

תנאי המשכנתא השונים שתוכלו לחקור כשאתם הולכים ל'מיחזור משכנתא' דורשים הבנה של איזה פרופיל הלוואה שונה מתאים לכם ולדרישת הבית שלכם.

הפניות:

בואו נהיה ברורים לגבי זה, בעלי משכנתא לא יכולים לרכוש בית. אם לרוכש פוטנציאלי אין הון עצמי – בדרך כלל מעמידה במשכנתא עם מכירת ביתו הקודם או מההשקעה בנדל"ן ללא מינוף – אז הוא צריך למצוא דרך פעולה חלופית.

במקרה שאתה מעדיף לשכור מאשר לקנות, שקול לשדרג לחלל המושלם שלך על ידי רכישת דירה גדולה יותר או קטנה יותר. כמו כן, אתה יכול לבחור בדירות שיש להן פוטנציאל להכנסה משכירות.

בניית הון עצמי בדירה ורכישת בית חדש הופכת לעיתים לבלתי אפשרית כאשר המשכנתא הבאה לא מאושרת. כאן, ניתן ליישם מיחזור משכנתא כדי לייצר כסף לרכישה נוספת.

אם אתה מישהו שיש לו משכנתא על הנכס שלך, אולי שווה להסתכל על הדרכים שבהן תוכל לנצל את ההון העצמי שברשותך. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות הבית שלך כבטוחה כדי לגשת לכספים כדי שתוכל לשפץ או להשקיע בנכס אחר.

כדאי לבדוק מחזור משכנתא לפי בנקים

מקרה: ג'ייסון וניקי מרגישים שהם חיים בתוך חתיכת בועה. העניין הוא שהם שם את עצמם שם על ידי הקפדה על כמה כסף הם מוציאים וכמה חוב הם לוקחים על השקעות אחרות, אבל בכל זאת, תוהים אם בית המשפחה שלהם בזמן שהם ישנים הוא לא באמת שלהם – זה עדיין של הבנקים.

אם מה שהזוג רוצה הוא חופש מחובות, ייתכן שהון עצמי לא יהיה התשובה." אני לא רוצה לבנות מחדש את האשראי שלי עם אלה

משכנתאות יכולות לעזור לאנשים לקבל את היתרון של רכישת משהו, ואילו משכנתאות יכולות לעזור למישהו לשמור על היתרון הזה על ידי כך שהם מאפשרים להם למחזר כהוצאות מימון מחדש או להגדיל את בסיס ההון העצמי שלהם, כאשר אולי לא היה לו הרבה אם הם רק שוכרים.

תהליך שנקרא "מיחזור משכנתא" נשמע מסוכן אך הפך לאסטרטגיה להשגת תוצאות חזקות לטווח ארוך. משכנתא ללא הון היא טכניקה נוספת המשמשת לעתים להורדת תשלומים חודשיים רק על ידי תשלום ריבית על הלוואות חדשות ולקיחת משכנתא קבועה לטווח ארוך על הבית עצמו.

אחד הדברים הנפוצים ביותר שאנשים מודאגים מהם בעת רכישת נכס חדש הוא האם הם יכולים לעמוד בהחזרים שלהם.

משתלם לבדוק מחזור משכנתא בבנק לאומי

כדי לקבל משכנתא צריך להיות מספיק הון עצמי או חסכונות על מנת להגן מפני כל שינוי שלילי

באופן אידיאלי, הם גם היו זהירים בתשלומים החודשיים שלהם (בניגוד לקניית יתר), ולוודא שזה סביר.

במקרים מסוימים, לאנשים פשוט נגמר ההון העצמי אבל הם לא מוכנים להמשיך מהבית הנוכחי שלהם. ניתן להחזיר את ההון העצמי על ידי קבלת משכנתא שנייה או משכנתא מחדש על הבית – זה נקרא "מיחזור משכנתא".

לווה מצא את עצמו במצב זה: שבו הם מתחייבים על עלויות שכירות אך אינם יכולים למצות את כל ההכנסה שקיבלו הביתה ולשלם את המשכנתא

ספקולנטים מיישמים את המונח

עדיין לא השארת פרטים?

זה הזמן למחזר את המשכנתא שלך עם המומחים של המרכז למחזור משכנאות!

מיחזור משכנתא - מתי כדאי?

לקבלת ייעוץ ממומחה השאירו פרטים יחד נמחזר משכנתא

השאירו פרטים ומיד חוזרים

Source:@Irfan Munawar / LottieFiles

מלאו את הטופס ונחזור אליך ממש מהר – יחד, נגיע לתמהיל מחזור משכנתא מנצח!