מיחזור משכנתא הכי משתלם

לקבלת ייעוץ מקצועי ממומחה מחזור משכנתאות

השאירו פרטים – מיד חוזרים

מיחזור משכנתא הכי משתלם

רשימת נושאים בעמוד זה

מיחזור משכנתא הוא די משתלם ונראה שההזדמנות הזו צוברת פופולריות במהירות כדרך פוטנציאלית להרוויח יותר כסף. זה נוהג די נפוץ בבריטניה, בזמן שהוא ממשיך לעשות את דרכו גם לצפון אמריקה ולשווקים גלובליים אחרים.

הרעיון מאחורי מיחזור משכנתא הוא פשוט מאוד, אך יש לו גם יתרונות משמעותיים על פני אחרים – בעצם, רוכש הדירה משפץ את הנכס עם כספי המימון לשיפוץ שלו, ואז מפנה אותו למכירה חוזרת. זה לא שההלוואות האלה רק מועילות לקונים – גם מוכרים יכולים להרוויח.

50% מהנכסים הנמכרים בפחות מ-275 אלף דולר צפויים להתבצע באמצעות תוכנית מימון משכנתא עד 2020

מיחזור משכנתא היא אחת מאסטרטגיות ההשקעה הרווחיות ביותר בשוק הדיור.

כאשר מישהו מחזיק בנכס ממושכן להשכרה לתקופת זמן מסוימת, והשוכרים המתגוררים עוקבים משלמים תשלומי משכנתא נוספים גדולים משמעותית מעלויות האחזקה, השכירות, התחזוקה והתיקון שלהם, אתה יכול להזרים הון משכנתא עם ההון העצמי החדש שנוצר לרכישת נכס להשקעה. מיחזור משכנתא הוא אחד הגורמים המובילים לצמיחה כלכלית בשנים האחרונות.

אנשים רבים לווים כסף כדי לקנות בית או נכס. כאשר הם רוצים לעבור דירה, הם מתכננים להחזיר את ההלוואות הראשוניות שלהם בצורה של רווח (כלומר, על ידי היפוך).

מיחזור משכנתא משתלם
זוג שלקח משכנתא לבית

יש אנשים שלווים כסף ומנסים להחזיר אותו בחזרה. הם רוצים לפצות על המשכנתא הראשונית שמסרו בזמן שלא נותרו להם הון עצמי או נכסים.

אחרים ממשיכים ורוכשים נכס חדש עם מינוף ותכנון למכירתו מחדש במהירות כדי למזער את ההפסדים שלהם שנגרמו בתשלום

להוריד נכס להשקעה בתחילת 5 אלה מהרווחים שלהם. עם זאת, אחרים בנו את אחת מההשקעות הללו בצורה משמעותית ומייגים תשואות בריאות על עסקאות אלה בהינתן שהרכישה הייתה בנקודת מחיר מדהימה, אז היסטוריית השוק החלה להתפתח בצורה חיובית עבור אזור זה במשך חודשים אם לא שנים.

נייט הוהל משמש כמנהל ההסברה האסטרטגית ב-Platinum Community Mortgage בדרום קליפורניה והזכיר שאנשים רבים מחפשים מיחזור משכנתא מכיוון ש"אין להם את המזומנים על מנת לבצע מקדמה".

ישנם גם בעלי בתים צעירים יותר המחפשים למצוא בתים גדולים יותר כדי להכיל משפחות צומחות.

נראה כאילו רקיעות שחקים פיננסיות רק הפחיתו את רוב החסכונות של משקי בית אלה, אבל אנשים אלה מעוניינים להפחית את תשלומי המשכנתא שלהם באמצעות מיחזור, כך שהם יוכלו להשקיע מחדש את הכסף הזה במחיר הרכישה של ביתם החדש.

מיחזור משכנתא דומה מאוד למשכנתא מסורתית, עם כמה טוויסטים חדשים. אחת הדרכים שבהן מיחזור משכנתא בולט היא על ידי משך זמן דחוס קצר במקום הריבית הקבועה לטווח ארוך עבור משכנתא בסיסית. זה עוזר לך לשלם את ההלוואה הישנה שלך ותוכל להרוויח כסף כדי להשתמש בו לרכישת נכס חדש. גם שיעורי הריבית עשויים להיות מתגמלים יותר – הצעות מ-3% ועד ל-5%.

נכס שמשפץ ולאחר מכן מוכר מחדש במחיר טוב יותר מכונה מיחזור משכנתא. זוהי אחת ההשקעות הרווחיות ביותר שבעל בית יכול לבצע.

כדאי תמיד לבדוק מחזור משכנתא לפי בנקים

אם אתם בפועלים בדקו מחזור משכנתא פועלים

אם אתם בלאומי בדקו מחזור משכנתא לאומי וכן הלאה

ראשית, לא חסרים קונים בעת מכירת נכס למימון מחדש ולאחר מכן מכירה. מכיוון ששיעורי המשכנתאות קרובים לשפל היסטורי, חברות ואנשים פרטיים מחפשים נכסים כדי לשפץ אותם להשכרה או נכסים להשכרה עבור סוחרים קרובים עם דרישה לרווח כספי מהיר. הדרישות להלוואות משכנתאות הוחמרו לאחר המחדל הכלכלי של 2008, כך ששוק הדיור לא התאושש ממגרעת הסאב-פריים של 2008 שניפחה באופן אקספוננציאלי את שיאי העיקולים הלאומיים, אבל זה לא מנע מאנשים לעשות את דרכם חזרה על הרגליים על ידי רכישת נכסים חדשים – וזו הזדמנות מצוינת עבורך להישאר קדימה במירוץ הזה.

אנחנו

עדיין לא השארת פרטים?

זה הזמן למחזר את המשכנתא שלך עם המומחים של המרכז למחזור משכנאות!

מיחזור משכנתא - מתי כדאי?

לקבלת ייעוץ ממומחה השאירו פרטים יחד נמחזר משכנתא

השאירו פרטים ומיד חוזרים

Source:@Irfan Munawar / LottieFiles

מלאו את הטופס ונחזור אליך ממש מהר – יחד, נגיע לתמהיל מחזור משכנתא מנצח!