מה עושים מסורבי משכנתא

לקבלת ייעוץ מקצועי ממומחה מחזור משכנתאות

השאירו פרטים – מיד חוזרים

מה עושים מסורבי משכנתא

רשימת נושאים בעמוד זה

כאשר משכנתא נפסלת, המשמעות היא שהכישורים של הלווה אינם מספיקים על מנת לקחת הלוואת משכנתא.

אוקיי, אבל למה סרבנים צריכים להתקיים בכלל? מסיבה כלשהי, אנו מחפשים אנשים שבקיאים בשווקי המשכנתאות או בעלי ניסיון באישור משכנתאות בשל כישורים נרחבים מסוג זה.

סרבני משכנתא מסייעים לבעלי בתים פוטנציאליים באחת משלוש דרכים: איסוף ואספקת הנתונים הפיננסיים הנכונים להבטחת משכנתא אשר לאחר מכן תירשם בספריה; על ידי ייעוץ ללקוחות הפחות מוכשרים שלהם כיצד הם יכולים להגדיל את סיכויי ההצלחה שלהם; או על ידי הבנה כיצד המלווים מעריכים אנשים כלכלית ומתן להם תהליך מתאים.

ההחלטה יכולה להתבסס על קריטריונים מסוימים כגון האם הם רוצים להעלות את ציון האשראי שלהם קודם מכיוון שזה חשוב יותר בהבטחת כזה

מחזירי משכנתא: הימנעו מהשקעה בבתים מכיוון שהמחירים הללו עלו משמעותית בעשור האחרון – התרכזו תחילה בדיור זול יותר, קניית בית לשטח מגרש, קרוב למרכז העיר עם גישה לתחבורה ציבורית? רכישת בתים על ידי בעלים עם משכנתא לבית.

תוקף סרבני המשכנתא הולך וגדל. ולעתיד הנראה לעין, זה יהיה גורם חשוב בשוק – יתרונות ופגמי הבנייה נבדקים מקרוב בשקידה רבה יותר מאי פעם מכיוון שסביר מאוד להפסיד את כספך אם תרכוש בית עכשיו.

הם מבלבלים ומטרידים את סרבני המשכנתא.

המדריך המלא למחזור משכנתא

חברת שירותי משכנתאות שמסרבת לבצע משכנתא בגלל היסטוריית האשראי של הלווה, הכנסה או כישורים מרכזיים אחרים.

"היתה לנו מה שחשבנו שזו הצעה מצוינת על דירה (לפי ההנחיות שנשמרו מראש!), אבל הם דחו את בקשת המשכנתא".

קבלת משכנתא היא רק חלק אחד ממחזור המשכנתא. השני כולל לווים המבקשים הלוואות לדיור אך דוחים את הצעתם.

המרכז למיחזור משכנתא

על מנת להבין מדוע קיימים סרבני משכנתא, ראיינתי בנקאים ואנליסטים אשראי, שחלקו כי רוב הסרבנים הם מועמדים עשירים המחפשים מגורים זולים או נכסים בעלי ערך נמוך יותר באזור מרכז העיר או בפאתי העיר. כמה מהם מנתחים כמה קשה יהיה לקבל משכנתאות מבנקים שונים ואז מגיעים עם סיבות בזמן לסרב למשכנתאות לאחר שיקולים מתחשבים. המשתתפים הללו אינם מבינים שיש להם סיכוי טוב יותר בדיור סוציאלי מאשר לקבל כל רכישת דירה פרטית ולקחת כל הלוואה במוסד פיננסי לגיטימי כמו Capital One.

סרבן משכנתא יכול לעשות משהו שהוא לא כשיר לעשות, כמו ניסיון למחזר ולמכור את הבית שלו.

חלק זה דן בסרבני משכנתא – מה הם עושים, חשיבות תפקידם וכיצד הופכים להיות כזה.

מסורבי משכנתא

סרבן משכנתא הוא מישהו שיש לו את המיומנות והמומחיות כדי לקבוע אם המבקש מסוגל באופן ריאלי להרשות לעצמו רכישת דירה עתידית. מבקשים המצפים לסכום הלוואה מסוים עבור ביתם עלולים למצוא את עצמם מאוכזבים בסוף התהליך כאשר סרבן משכנתא ידחה את המספרים המוצעים שלהם. כל מי שמעוניין לקחת על עצמו את התפקיד המאתגר הזה צריך להיות בטוח שיש לו את הכישורים הדרושים לחישוב נתונים היסטוריים על יחסי חוב, דרישות פיננסיות, בניית הון וגורמים רלוונטיים נוספים".

לפעמים קשה להבין למה מישהו מתכוון בעצם בקורות החיים שלו. לכן, התאמנו את המבוא הזה על סמך סוג מילות המפתח שהיו בשימוש בשאילתת המחקר. סרבן משכנתא הוא מי שבודק את הבקשה ומאשר או דוחה אנשים הלוואות לרכישת דירה או בית.

מחזור משכנתא בנק לאומי

מדי יום, אנשים רבים מבקשים הלוואת משכנתא לרכישת בית. סרבני משכנתא בודקים את הבקשות הללו ומאשרים או מונעים מהם הלוואות על סמך גורמים מסוימים כמו ציוני אשראי ויחס חוב להכנסה. כמה סרבני משכנתא רגישים יבדקו גורמים הקשורים לגזע וזהות מינית בעת קבלת החלטה זו.

ישנם שלבים רבים שאתה צריך להשלים לפני הגשת בקשה להלוואה עבור מישהו אחר. זה כולל פנייה לבנק לגבי הכישורים שלך, קבלת ניירת מהמעסיק שלך (כמו תלושי משכורת), פנייה לכל אחד

סרבן משכנתא עושה הפוך ממה שעושים כל אחד בתהליך הפרכת המשכנתא. בעוד שהכותרת שלהם מעידה על עמדה שלילית, אנשים אלה מאוד נחשקים ותמיד יש להם הצעות עבודה גבוהות. מוטלת עליהם האחריות לדחות בקשות להלוואות של לווים המבקשים לקנות בתים, דירות להשכרה משותפות, או שניהם. לצד הצעות עבודה גבוהות, סרבני משכנתא נהנים בדרך כלל גם מעבודות בעלות שכר גבוה יותר.

עבודתם דומה לזו של פועלים מכיוון שלעתים קרובות הם מסרבים למשכנתאות עתידיות על ידי מעבר ערימות של בקשות ודחיית מי שלא עומדים בקריטריונים כגון:

– הוכחת שכר הולם

– דף חשבון בנק

– חותם פיננסי

עדיין לא השארת פרטים?

זה הזמן למחזר את המשכנתא שלך עם המומחים של המרכז למחזור משכנאות!

מיחזור משכנתא - מתי כדאי?

לקבלת ייעוץ ממומחה השאירו פרטים יחד נמחזר משכנתא

השאירו פרטים ומיד חוזרים

Source:@Irfan Munawar / LottieFiles

מלאו את הטופס ונחזור אליך ממש מהר – יחד, נגיע לתמהיל מחזור משכנתא מנצח!