מחזור משכנתא בנק לאומי

לקבלת ייעוץ מקצועי ממומחה מחזור משכנתאות

השאירו פרטים – מיד חוזרים

רשימת נושאים בעמוד זה

מחזור משכנתא בנק לאומי

מחזור משכנתא לאומי- תהליך מחזור ללקוחות הבנק

 

בנק לאומי הוא התאגיד הוותיק בישראל, וחולש על חלק ניכר מהלוואות המשכנתא הניתנות מדי שנה על ידי הבנקים בישראל. 

לקוחות רבים בבואם ליטול הלוואת משכנתא- מעדיפים לעשות זאת בבנק בו מנוהל החשבון השוטף, או לחילופין: עם נטילת ההלוואה בבנק אחר, זוכים להטבות שונות בעבור העברת חשבון העובר ושב לאותו בנק- ומאחדים את ההתנהלות לאותו הבנק בשל כך.

בתחום מחזור המשכנתאות חשוב לדעת כי אין כל הכרח לבצע את המחזור אל מול הבנק בו מתנהלת המשכנתא הקיימת, והשוואה בין בנקים שונים היא בבחינת צרכנות נבונה ונכונה. יחד עם זאת, מאחר והלוואת משכנתא כרוכה בלא מעט בירוקרטיה, צורך באסמכתאות והצגת מסמכים שונים, מחזור של המשכנתא באותו הבנק- עשויה להקל ולקצר את לוחות הזמנים, בזכות צמצום הבירוקרטיה האמורה.

על פי נתוני גוגל אדוורדס (כלי של מנוע החיפוש גוגל המספק מידע אודות חיפושי הגולשים), מאות חיפושי גושים מדי חודש כוללים את הביטוי "מחזור משכנתא לאומי", ועל פי הערכות שונות מדובר בחיפושים של לקוחות בנק לאומי למשכנתאות אשר מבקשים מידע וכלים לבחינת מחזור המשכנתא בבנק.

באתר בנק לאומי ניתן למצוא מידע רב, מאמרים ומחשבונים, שנועדו לסייע בידי הגולשים, כמו גם אזור אישי ללקוחות הבנק אשר במסגרתו ניתן באמצעות סיסמא אישית ותהליך זיהוי לקבל מידע אודות המשכנתא הקיימת.

בנק לאומי נוהג בשירותיות ומעמיד לרשות לקוחות הבנק וציבור הגולשים כולו, מאמרים, הסברים וידע רב הנוגעים לשינויים בענף המשכנתאות, כמו גם פירוט אודות שינויים רגולטוריים והשפעות כלכליות, ניתוח סיטואציות ואפשרות לסימולציות והערכה ראשונית.

האם מחזור משכנתא בבנק לאומי בהכרח מבטיח תנאים טובים יותר?

משכנתא היא מוצר כלכלי לכל דבר ועניין, והתחרותיות בשוק לצד התערבות של בנק ישראל הביאו את הבנקים להשקעה בלקוחות, הן בהיבט העלויות והן בהיבטים השירותיים, במטרה למשוך אליהם את הלווים.

לא ניתן לקבוע כי קיים כיום בישראל בנק מועדף ואטרקטיבי יותר לנטילת משכנתא, וכל הלוואה ניתנת לאחר בחינה יסודית של נתוני וצרכי הלקוח, וביחס לרמת הסיכון שרואה בו הבנק. בתהליך מחזור משכנתא מומלץ לרכז לפני הכל את הידע אודות המשכנתא הקיימת:

יתרת המשכנתא

לוח הסילוקין

עלויות ההיוון והסילוק המוקדם

התמהיל

הריביות במסלולים השונים

עם בחינת הנתונים ניתן לערוך השוואה כוללנית אל מול מחשבונים הקיימים באתרי הבנקים השונים (לרבות זה הקיים באתר בנק לאומי).

בשלב הבא מומלץ לקבוע פגישה עם הבנק בו מתנהלת המשכנתא, כמו גם עם שני בנקים נוספים למשכנתאות לכל הפחות.

אל הבנקים חשוב להגיע עם מידע רב ומפורט ככל הניתן אודות הכנסות קבועות, הוצאות והתחייבויות והמידע אודות המשכנתא הקיימת, במטרה לקבל הצעה ראשונית למחזור המשכנתא.

אין משמעות לקיום הפגישה בבנק בו מתנהלת המשכנתא קודם לכן, ההשוואה חשובה ותתרום בהמשך ליכולת המיקוח, וחשוב לערוך השוואה מקיפה ומשא ומתן מול כל הגורמים.

במידה וההצעות לאחר המיקוח דומות במהותן, רבים יעדיפו להמשיך ולנהל את המשכנתא בבנק בו היא מתקיימת כעת, כאמור במטרה לחסוך בהליכי הבירוקרטיה.

האם ניתן לבצע מחזור משכנתא לאומי ולקבל סכום כסף גדול יותר מיתרת ההלוואה?

במקרים רבים, הפונים אל הבנק במטרה לבצע מחזור משכנתא, מעוניינים לצד שיפור תנאי ההלוואה- גם להגדיל אותה לצרכים שונים. שיפוץ הבית, השקעה, הקמת עסק וסיבות רבות נוספות. במקרה כזה ניתן בבנק לאומי ובבנקים אחרים, לבצע את המחזור לרכיב הלוואת המשכנתא הנותרת, ולקבל סכום כסף נוסף תחת הלוואה לכל מטרה.

אפשרות זאת קיימת בכפוף לעמידה ביכולת ההחזר וכן לאחוז המימון הכולל של הבנק ביחס לשווי הנכס.

Fill out my online form.

מחזור משכנתא לאומי – כתבו עלינו 

מחזור משכנתא לאומי – גם ביוטיוב

מחזור משכנתא לאומי גם ברשתות החברתיות ואפליקציות

עדיין לא השארת פרטים?

זה הזמן למחזר את המשכנתא שלך עם המומחים של המרכז למחזור משכנאות!

מיחזור משכנתא - מתי כדאי?

לקבלת ייעוץ ממומחה השאירו פרטים יחד נמחזר משכנתא

השאירו פרטים ומיד חוזרים

Source:@Irfan Munawar / LottieFiles

מלאו את הטופס ונחזור אליך ממש מהר – יחד, נגיע לתמהיל מחזור משכנתא מנצח!